Search Button Search Button
Search Button Search Button
Tips

Όχι μόνο τα φυτικά προϊόντα ή εκείνα του εμπορίου μπορούν να σας προσφέρουν όμορφα και υγιή μαλλιά. Δώστε ιδιαίτερη έμφαση στην διατροφή σας και τα αποτελέσματα θα σας αποζημιώσουν. Τέσσερις από τις πιο θρεπτικές τροφές που πρέπει απαραίτητα να συμπεριλάβετε στο διαιτολόγιό σας είναι τα αβγά, τα καρύδια, οι μπανάνες και τα δαμάσκηνα.

 

Τα αβγά είναι πλούσια σε σίδηρο, πρωτεΐνες και βιταμίνες που προστατεύουν από την τριχόπτωση. Φυσικά πρέπει να αποφύγετε τις υπερβολές, καθώς σε όλα χρειάζεται μέτρο.Προτιμήστε να τρώτε 3-4 αβγά την εβδομάδα και κατά προτίμηση βραστά που έχουν λιγότερα λιπαρά.

 

Τα καρύδια όπως και οι περισσότεροι ξηροί καρποί, περιέχουν ω-6 λιπαρά οξέα που είναι απαραίτητα για τον ανθρώπινο οργανισμό. Επίσης περιέχουν ψευδάργυρο, βιταμίνες και πρωτεΐνες. Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στο να έχετε λαμπερά και υγιή μαλλιά. Καλό θα είναι να συμπεριλάβετε καθημερινά στο διαιτολόγιό σας μια μικρή χούφτα ξηρών καρπών. Μπορείτε να τα φάτε το πρωί με τα δημητριακά σας, το βράδυ με το γιαούρτι, αλλά και μόνα τους σαν snack.

 

Οι μπανάνες είναι πλούσιες σε βιοτίνη, μία βιταμίνη που ενδυναμώνει τα μαλλιά σας και τα διατηρεί υγιή. Αποτελεί λοιπόν, ένα από τα φρούτα τα οποία θα σας βοηθήσουν να έχετε τα μαλλιά σας λαμπερά.
 
Τα δαμάσκηνα είναι μια από τις καλύτερες πηγές σιδήρου μετά το κρέας. Είναι γνωστό σε όλες μας ότι η έλλειψη σιδήρου προκαλεί τριχόπτωση. Εκτός, λοιπόν, από το συκώτι, το οποίο δεν αρέσει σε πολλούς, μια καλή εναλλακτική είναι τα δαμάσκηνα.